Letecký benzínový motor se žhavící svíčkou s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,35 koně při 15000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 610g, váha výfuku 178g. Odpadá váha zapalování a jeho akumulátoru a rušení způsobované zapalováním!
Letecký čtyřtaktní benzínový motor s obsahem 39,96ccm s výkonem 3,8 koně při 8600o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 1170g (tlumič 113g), váha zapalování 95g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Nová verze leteckého čtyřtaktního benzínového motoru s obsahem 29,94ccm s vylepšeným elektronickým zapalováním, karburátorem a palivovým čerpadlem. Výkon 2,8 koně při 9000 ot./min., volnoběžné otáčky 1800 ot./min, hmotnost motoru 1010g (tlumič 113g), hmotnost zapalování 95g (napájení 2S LiPo/Life).
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 76ccm s výkonem 8 koní , provozní otáčky 1400-8000ot./min, hmotnost motoru 1650g + expanzní tlumič 200g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Dvoutaktní benzinový motor o obsahu 32ccm aktuálně dodávaný v 1/5 modelech Himoto a Maverick. Označení výrobce 30001 (Starší 30cc verze), 32001 (Aktuální 32cc verze) nebo MV24195 (HPI Blackout 32cc)
Letecký benzínový motor s obsahem 22,12ccm s výkonem 2,7 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 761,6g, váha výfuku 132,6g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s objemem 123 ccm a výkonem 12 koní , provozní otáčky 1500–8900 ot./min, hmotnost motoru 2300 g + expanzní tlumič 330 g + zapalování 202 g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Letecký benzinový čtyřtaktní jednoválcový motor s objemem 30ccm a výkonem 3,16 koně (2,36kw) při 9 000ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 25ccm a výkonem 2,97 koně (2,21kw) při 11 000ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 25:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový dvoutaktní dvouválcový motor s objemem 70ccm a výkonem 7,3 koně (5,4kw) při 8 300ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem.
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 35ccm a výkonem 4,2 koně (3,13kw) při 8 800ot/min. Doporučený provoz na N95 v poměru 35:1 s plně syntetickým 2T olejem. Varianta s bočním výstupem pro výfuk.
Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 61ccm s výkonem 6,5 koní , provozní otáčky 1600-8900ot./min, hmotnost motoru 1400g + expanzní tlumič 160g + zapalování 136g. Vhodný pro provoz s expanzním i laděným tlumičem výfuku.
Letecký benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,37 koně při 15000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 631g, váha výfuku 178g, váha zapalování 95g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Inovovaná verze leteckého benzínového plochého dvouválcového motoru s obsahem 178ccm. Výkon 21,5 koně, provozní otáčky 1100-9000ot./min, hmotnost motoru 3550g + expanzní tlumič 430g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 38ccm s výkonem 5 koní, provozní otáčky 1400-10000ot./min, hmotnost motoru 1000g + expanzní tlumič 110g + zapalování 136g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.